piątek, 15 lutego 2013

Mam również i ja

Paczka walentynkowa dotarła i do mnie. Po drodze wiele przeszła. Koperta była lekko rozerwana w dwóch miejscach, a na odwrocie znalazłam napis, że została komisyjnie zabezpieczona, ale grunt, że doszła.:) Zawitała w moje progi w najbardziej chyba odpowiednim dniu, a mianowicie w same Walentynki. Moja radość była wielka, gdy zabierałam się do jej otwierania, a jeszcze większa, gdy zobaczyłam, co jest w środku. Sprawczynią tej radości była Karolka.

Oto, co znalazłam w środku:


"Rozważną i romantyczną" planowałam przeczytać od dawna, teraz będę miała okazję, więc się naprawdę bardzo cieszę. O "Klarze" słyszałam i chętnie przeczytam. "Jutra może nie być" nie kojarzę, ale z chęcią się przekonam, co się kryje pod tym tytułem. Słodkości również jak najbardziej w moim guście. (Choć mnie, jako mega fance wszelkich słodyczy, chyba nie da się nie trafić w gust pod tym względem:))

Dziękuję Ci bardzo kochana Karolko. Sprawiłaś mi naprawdę wielką radość. Świetna paczka.
Dziękuję też Sabince, za organizację tej wymianki. Akcja jak najbardziej udana i ciekawa, a ogarnięcie tego wszystkiego wydaje się bardzo trudne, dlatego wyrazy uznania!!


1 komentarz:

  1. Świetny blog :)
    Obserwuję !
    zapraszam do mnie :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń